Banka, která tě nepustí.

22. června 2017 v 9:42 |  Belgie
Pamatujete si, jak mě Erasmus buzeroval s tím, že musím mít účet u Komerční banky? Poslušně jsem si ho založila a prakticky vůbec ho nepoužívala, protože jsem žila z úspor a příspěvků od maminky.

Ovšem s tím, jak se kapsy prohlubovaly a úspory tenčily, nastal čas aktivovaný účet používat.
Problém byl, že Komerčka dělá k Erasmu dva účty - korunový a eurový.
K účtům jsou samozřejmě dvě karty. Každá s naprosto identickým obrázkem hnusného Atomu, který pravděpodobně považují za hlavní symbol Bruselu (uznávám, že mít na kartě čůrajícího panáčka - druhý symbol Bruselu, by asi nebyl úplně dobrý marketingový tah, ale považte těch vtipů, co by na to šlo vymyslet!).

Není teda možný pamatovat si kartu podle obrázku, musíte si ji pamatovat podle čísla. Je to diskriminační, šikanózní a Komise by s tím měla něco dělat,protože my ženy (a v přírodě vsechny samičky) jsme vizuální a já mám v těch identických kartách akorát bordel.

Fajn, zkráceně. Platit kartou k eurovému účtu platby v korunách za účet u Vodafonu se nevyplatí, protože se platí poplatek za změnu měny a to i když to děláte online. Musím vybrat eura, jít s nima do směnárny, pak je vložit na korunový účet, a pak až s nima můžu platit. Myslím, že jeden krok z těch všech byl dokonce bez poplatku (taky se vám teď vybavuje TV reklama na Air bank?). Šla jsem do mojí jednoduché Raiffky. Ta mi za 29,- Kč/měs. vytvoří eurový účet, platit můžu český platby eurama nebo eurový českejma, jak je libo. Budu mít jednu kartičku a až na těch 29,- všechno zdarma. Paráda! Jdu do Komerčky, chci Eura, ať je můžu dát k Raiffce. Nefunguje jim počítač. A i kdyby fungoval, takový požadavek z pondělního rána mohou vyřídit až ve středu odpoledne. Paráda...

Znovu se mi v hlavě úplně automaticky přehrává jedna ze sérií reklam na AirBank a tlustého a hubeného úředníka ze dvou bank? Fakt se vsadím, že už vím, ve který bance pracoval ten vyžranej! Naštvalo mě to tak, že jsem málem pohla horou, abych ty peníze z Komerčky dostala. Já přeci nebudu hloupý zákazník nevstřícné banky! Po únavném byrokratickém boji jsem konečně držela své peníze v ruce, abych je vložila na Raiffkový účet.

Celou tuhle anabázi jsem říkala kamarádce, která je v Bruselu rovněž na stáži. Byla jsem zvědavá, jaké žkušenosti má se svou bankou ona. Celé její vyprávení by se dalo shrnout do jedné věty: ,,Přísahám, že první, co udělám po návratu do Čech, bude zrušení toho stupidního účtu u Komerčky!"

Tak a máš to, Komerční banko. Za to, že nám voláš do zahraničí, aby ses ptala, jak jsme s tebou spokojení, i když víš, že za to platíme (hovory se uskutečnily ještě před zrušením roamingu). Za to, že když ti řekneme, že to stojí za houby, řekneš, že tě to sice mrzí, ale že veškeré věci se dají řešit pouze na pobočkác v ČR a ne v zahraničí či přes telefon a konečně za to, že když někdo opravdu dojede na pobočku, děláš co můžeš, abys snadné udělala téměř neřešitelným.
 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama